عضو کمیسیون عمران مجلس:در حوزه تخصصی خودم یعنی وزارت راه و شهرسازی می‌توانم بگویم عریض و طویل شدن این وزارتخانه چه بلایی بر سر اشتغال و بافت ناکارآمد شهری آورده است.
کد خبر: ۶۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 24 June 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:فرج‌الله رجبی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با رد لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت تأکید کرد: نباید دی ماه سال گذشته شاهد حضور مردم در خیابان‌ها به دلیل بیکاری می‌بودیم، اینکه گفته می‌شود کارخانه‌ها با ظرفیت 30 درصد کار می‌کنند این سوال را ایجاد می‌کند چه کسی مسئول است، امروز با شرایطی روبرو هستیم که وزارتخانه ای 15 معاونت دارد و نمی‌تواند بین آنها اولویت‌بندی کند و فعالیت‌های خود را متناسب با هم پیش ببرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا از بین شما نمایندگان کسی از وضعیت فعلی وزارتخانه‌ها مد نظر دولت راضی است، می‌گویند وزیر ضعیف است اما اعتقاد دارم حتی اگر وزیر قوی هم انتخاب شود با توجه به شرایط وزارتخانه‌های عریض و طویل از عهده مدیریت کار برنمی آید.

وی ادامه داد: چگونه می‌توانیم چشم خود را بر قضاوت دولت نسبت به رضایتمندی از وزارتخانه‌هایش ببندیم، رئیس جمهور بارها گفته است لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها را ارسال کرده است اما در مجلس به آن توجه نمی‌شود به همین جهت است که نمی‌تواند امور کشور را به درستی پیش ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری نگران امور اختلافی پس از تفکیک وزارتخانه‌ها هستند در حالی که پس از این تفکیک هر وزیری موضوع خود را در وزارتخانه مربوطه دنبال خواهد کرد.

وی با انتقاد از شرایط تولید، فضای اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد: در حوزه تخصصی خودم یعنی وزارت راه و شهرسازی می‌توانم بگویم عریض و طویل شدن این وزارتخانه چه بلایی بر سر اشتغال و بافت ناکارآمد شهری آورده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت وزارت ورزش و جوانان گفت: تا امروز از این وزارتخانه تنها اقداماتی در زمینه ورزش دیده‌ایم چه زمانی قرار است اقداماتی در زمینه جوانان صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری بر این باورند که زمان زیادی از ادغام وزارتخانه‌ها نمی‌گذرد اما اعتقاد دارم هر زمان جلوی ضرر را بگیریم منفعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار