فرمانده انتظامی خوزستان از کشف حدود 160 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 24 June 2018

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع‌کنندگان مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از انتقال يک محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع و بلافاصله موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بامداد امروز (۳تیرماه) طی یک عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با مستقر شدن در محور "اهواز – اندیمشک" و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری پس از ساعت‌ها تلاش، خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

عباس‌زاده افزود: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر پس از ورود به کمین پلیس، برای فرار از دست قانون اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند که با تیراندازی متقابل یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی قاچاقچیان یک قبضه اسلحه کلت با مهمات مربوطه و مقدار 159 کيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار