اختتامیه بخش مسابقه اصلی بیست و یکمین دوره فستیوال شانگهای امشب برگزار می شود که «هت تریک» ساخته رامتین لوافی به تهیه کنندگی مجید مطلبی به عنوان نماینده سینمای ایران در این فستیوال حضور دارد.
کد خبر: ۶۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 25 June 2018

به گزارش تابناک : با توجه به استقبال منتقدین، اهالی رسانه و بینندگان از فیلم «هت تریک» در طول جشنواره، انتظار می رود امشب این فیلم در مراسم اختتامیه در میان آثار مورد توجه هیئت داوران قرار گیرد.

در میان آثار حاضر در بخش مسابقه اصلی فیلم «هت تریک» ساخته رامتین لوافی همراه با دوازده فیلم بلند سینمایی دیگر از کشورهای ایتالیا، آلمان، کانادا، آمریکا، چین و.... به رقابت پرداخت.

«دیوید پرموت» تهیه کننده سینمای هالیوود که تهیه کنندگی «تغییر چهره» با بازی نیکلاس کیج و جان تراوالتا را بر عهده داشته و کارگردان برنده جشنواره کن «جیانگ ون» در هیئت داوران این دوره فستیوال شانگهای حضور دارند.

جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در آسیای شرقی است و همراه با جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو، یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در آسیا محسوب می‌شود. همچنین جشنواره شانگهای یکی از پانزده جشنواره‌های الف دنیا است.

رامتین لوافی نویسنده و‌کارگردان و امیر جدیدی به عنوان بازیگر این فیلم در جشنواره بین المللی شانگهای حضور دارند.

امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، ماهور الوند، صابر ابر و همایون ارشادی بازیگران فیلم «هت تریک» هستند. در خلاصه این فیلم آمده است: «یه عبارت بی‌مزه هست که می‌گه آدم‌ها یه دفعه تغییر نمی‌کنن، این ماییم که دیر به دیر نگاشون می‌کنیم...»

 Ù‡Øª تریک امیر جدیدی در شانگهای

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار