مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه از آغاز فعالیت مجمع خیران مدرسه‌ساز استان میزان تعهد خیران تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۲۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 28 June 2018
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه از آغاز فعالیت مجمع خیران مدرسه‌ساز استان میزان تعهد خیران تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، فرزاد تیموری در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با اشاره به اینکه فعالیت مجمع خیران مدرسه‌ساز از سال ۷۷ آغازشده است، اظهار داشت: این مجمع نهالی است که در سال ۷۷ غرس شد تصور نمی‌شد که به این بالندگی برسد و اکنون که ۲۰ سال از فعالیت این مجمع گذشته بسی جای مباهات است که این نهال با همت خیران ریشه‌های تنومندی دارد.

وی با بیان اینکه ۳۸ درصد از فضا‌های آموزشی موجود در کشور توسط خیران مدرسه‌ساز ایجادشده است، افزود: اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدار وظیفه خود می‌دانند که در خدمت خیران مدرسه‌ساز باشند و همت و خدمت شما را ارج نهند.

تیموری با تأکید بر اینکه از سال ۷۷ فعالیت مجمع خیران مدرسه‌ساز ر. استان با ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیران آغاز شد، تصریح کرد: در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان میزان عهد خیران ۲۷ میلیارد تومان و در بیستمین جشنواره که امسال است میزان تعهد خیران به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به اینکه در مجموع تعهدات خیران مدرسه‌ساز از آغاز فعالیت این مجمع در استان تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: در استان یک هزار و ۵۹۸ کلاس درس و اتاق با ۱۲۸ هزار مترزیربنا توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است.

تیموری با بیان اینکه اگر اقدامات و گام‌های مؤثر و خیرخواهانه خیران مدرسه‌ساز نبود در بخشی از مسائل آموزش و پرورش به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های کافی با مشکل مواجه می‌شدیم، گفت: در استان همدان استاندار، معاونان ایشان و ۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تأکید ویژه‌ای بر پروژه‌های آموزش و پرورش دارند و به صورت ویژه روند این پروژه‌ها را رصدت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات پروژه‌های عمرانی نوسازی مدارس در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۳ حدود ۴ برابر شده است، ابراز کرد: در سال ۹۳ اعتبارات نوسازی مدارس ۱۲ میلیارد تومان بود که امسال به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تأکید کرد: علی‌رغم تمام کمک‌ها و نگاه‌های ویژه به پروژه‌های نوسازی و تجهیز باز هم آموزش و پرورش نیازمند همت والا و اقدام خیران مدرسه‌ساز است ضمن اینکه مقام معظم رهبری فرمودند"هزینه کردن در آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار