معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تلاش می کنیم با توسعه حمل و نقل عمومی زمان سفر در مشهد کاهش یابد.
کد خبر: ۶۲۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 11 July 2018

به گزارش تابناک : وحید برکچی ظهر چهارشنبه در مراسم  رونمایی از تعمیر اساسی ناوگان خط یک قطار شهری مشهد  اظهار کرد: معضل ترافیک در شهرها جدی است و  به همین دلیل هدف اصلی در حوزه حمل و نقل  کاهش زمان سفر بوده و  بر این اساس توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی، بی.آر.تی و برقی کردن اتوبوس‌ها مورد توجه قرار دارد. 

وی افزود: در این راستا پشتیبانی از حمل نقل انسان محور در دستور شهرداری و شورای شهر مشهد قرار دارد و امیدواریم توسعه و یکپارچگی را در سیستم حمل و نقل عمومی شهر مشهد شاهد باشیم. 

معاون حمل و نقل شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت خطوط قطار شهری در مشهد گفت:  از ابتدای شروع به کار و فعالیت خطوط قطار شهری ، موضوع تعمیر ناوگان و بهره‌مندی از توان مهندسان داخلی در تعمیر این ناوگان در دستور کار قرار داشت و خوشبختانه طی سال های اخیر اقدامات خوبی در این حوزه به انجام رسیده است.

برکچی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش حمل و نقل ریلی تاثیر به سزایی در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی شهر دارد، تلاش جدی برای توسعه این بخش صورت می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر  حمل و نقل دچار آسیب شود  کل اقتصاد کشور را با بحران جدی مواجه می‌سازد و به همین دلیل باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

 

 

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار