رییس ستاددیه خبرداد
رییس ستاد دیه استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 زندانی جرایم غیرعمد شامل دیه قتل غیرعمد، مهریه، نفقه و بدهی مالی از زندان های ایلام آزاد شدند که شش نفر مربوط به ماه رمضان است.
کد خبر: ۶۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،عبدالحمید خدایاری بااعلام این خبرگفت: برای آزادی این تعداد زندانی چهار میلیارد و 310 میلیون ریال از محل کمک خیرین، کمک بلاعوض ستاد دیه و وام بدون بهره پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مقدمات آزادی 10 زندانی دیگر نیز فراهم شده است، افزود: امیدواریم در ایام عید سعید فطر این افراد نیز به آغوش خانواده های خود بازگردند.

خدایاری تاکید کرد: سال گذشته 81 زندانی با کمک خیرین، حمایت های ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شدند ضمن اینکه 175 زندانی جرایم غیرعمد دیگر چشم براه کمک و حمایت خیرین هستند که برای آزادی آنها حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس ستاد دیه استان ایلام، برگزاری جشن گلریزان به منظور جلب کمک و حمایت خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد را از برنامه های این ستاد اعلام کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان شش جشن گلریزان در شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

خدایاری یادآور شد: با کمک و حمایت خیرین در مجموع در این شش جشن گلریزان، دو میلیارد و 300 میلیون ریال کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

وی ادامه داد: 50 درصد خسارت زندانیان جرایم غیرعمد تا سقف یک میلیارد ریال بصورت بلاعوض توسط ستاد دیه استان تامین و پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: افراد خیر می توانند کمک های خود را برای مشارکت در کار خداپسندانه آزادی زندانیان غیرعمد به شماره حساب 0207424920001 نزد بانک ملی ایران شعبه شهدا بنام ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار