نماینده راهداری استان یزد در کارگروه حمل و نقل ستاد اربعین:
نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در کارگروه حمل و نقل ستاد اربعین یزد از استقرار موکب‌های بازرسی فنی اتوبوس‌ها در مسیر یزد ـ چذابه در ایام سفرهای اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 15 July 2018

مهدی بهنیافر، پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان یزد با بیان اینکه این جلسه با هدف تبیین وظایف کارگروه حمل و نقل و سوخت تشکیل شده است، اظهار داشت: این جلسات از هم اکنون برگزار می شود تا هر کدام از اعضا وظایف خود را بدانند و برای اجرای هرچه بهتر آن برنامه ریزی کنند.

وی با شاره به اینکه چند کمیته برای پیگیری بهتر برنامه های این کارگروه در نظر گرفته شده است، افزود: کمیته ها به صورت تخصصی‌تر به انجام امور خواهند پرداخت.

بهنیافر از جمله این کمیته ها به کمیته حمل و نقل جاده ای، روابط عمومی و مستندسازی، خدمات رسانی، ایمینی و ترافیک، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی، سوخت و ... اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات باید بعد از اربعین و تا پایان سفر تمام زائران ارائه شود، افزود: متاسفانه یک یا دو روز بعد از اربعین، اغلب ارگان‌ها خدمات خود را قطع می‌کنند و زائران در مرز یا بیابان‌های خاک عراق سرگردان می شوند.

بهنیافر از هماهنگی برای تامین سوخت در مناطق منتهی به مرز و داخل خاک عراق خبر داد و اظهار داشت: البته این موضوع نیازمند هماهنگی‌هایی جدی‌تری از طریق خوزستان است.

وی یادآور شد: پیش‌بینی قطار و هواپیمای فوق العاده نیز شده که البته سال گذشته این اقدام انجام شد اما نتوانستیم همکاری خوبی داشته باشیم و راه آهن و فرودگاه هر کدام به تنهایی اقدام به اجرای برنامه های خود کردند و هماهنگی لازم در این زمینه وجود نداشت.

بهنیافر از تشکیل جلساتی برای تعیین کرایه خودروها، اتوبوس‌ها، بلیط هواپیما و قطار خبر داد و افزود: باید پس از تعیین نهایی نرخ، ساز و کاری نیز برای برخورد با متخلفان اندیشیده شود.

وی همچنین از پیش‌بینی موکب‌هایی در سطح استان و مسیر اتوبوس‌های یزد ـ چذابه با کمک پلیس راه، برای بازرسی فنی اتوبوس‌ها خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار