تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه علم، فناوری و پژوهش در مناطق محروم و مرزی از اولویت های برنامه ششم توسعه است.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 17 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عارف در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: بعد از انقلاب اسلامی توسعه علم و فناوری در استانهای کمتر برخوردار و توسعه نیافته در اولویت قرار داشته و دارد.
وی گفت: هم اکنون شاخص های علم و فناوری و پژوهش در استان های غیر برخوردار و مرزی نسبت به متوسط کشور بالاتراست و هنور جای کار جدی در این مناطق وجود دارد.
عارف اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه تلاش می شود در هر استان با توجه به مزیت های استان در حوزه های علم و فناوری برنامه ریزی شود.
وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری در حوزه علم و فناوری جایگاه خوبی در سطح کشور دارد و با توجه به پتانسیل های بالای این استان باید سرمایه گذاری بیشتری دراستان انجام تا سهم بیشتری در تولید علم و فناوری داشته باشیم.
وی بررسی و ارزیابی استانها در حوزه آموزش، فناوری و پژوهش را از برنامه های کاری اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر به استانها عنوان کرد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف صبح امروز سه شنبه در بدو وارد به فرودگاه شهرکرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار