نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در شرایطی که عالم غرق تهاجم فرهنگی و مملو از شرارت است و مستکبران با تمام قوا تلاش می‌کنند انسان را به اوج خباثت و ذلت برسانند تا خودشان بهره‌مند شوند؛ تنها یک کشتی برای نجات انسان وجود دارد و آن مکتب اهل‌بیت(ع) است.
کد خبر: ۶۳۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 17 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی در شهرکرد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: هر سال این جشنواره محتوایی‌تر می‌شود و جایگاه عمیق‌تری در میان عموم پیدا می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ترویج معارف اهل‌بیت(ع) در قالب هنر از ضرورت‌هایی است که باید گسترش یابد.
وی با بیان اینکه تنها راه نجات از آسیب‌های اجتماعی و رسیدن انسان به کمال متصل شدن به اهل‌بیت(ع) است، افزود: در شرایطی که عالم غرق تهاجم فرهنگی و مملو از شرارت است و مستکبران با تمام قوا تلاش می‌کنند انسان را به اوج خباثت و ذلت برسانند تا خودشان بهره‌مند شوند؛ تنها یک کشتی برای نجات انسان وجود دارد و آن مکتب اهل‌بیت(ع) است.
نکونام با اشاره به اینکه حتی متفکرین غیرمسلمان عالم هم راه نجات انسان را در مکتب امیرالمؤمنین(ع) می‌دانند، تشریح کرد: تورات و انجیل هم سخن خداوند است اما نه تورات و انجیل تحریف‌شده امروز؛ تنها چیزی که تحریف نشده و نخواهد شد قرآن است و باید با پیروی از این کتاب آسمانی از اهل‌بیت(ع) درس بگیریم.
وی خطاب به جوانان توصیه کرد تمام وقت خود را در مکتب اهل‌بیت(ع) تلمذ کنند و افزود: اجازه ندهیم هیچکس هیچ راهی جز این پیش رویمان بگذارد.
نکونام استفاده از هر ظرفیتی برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) را ضروری عنوان کرد و گفت: این معارف باید از زبان عدول کند و در دل جای گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید تمسک جدی و عملی به این خانواده داشته باشیم تا انسان ایده‌آل شکل بگیرد.
وی در پایان اولین شرط بهره‌گیری از دهه کرامت را پا گذاشتن روی منافع فردی دانست و اضافه کرد: کریم دین‌محور و جمع‌محور است و نگاه کلان به جامعه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار