مدیرعامل شرکت توزیع برق قم غایب نشست خبری
«آهنین پنجه» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم در حالی در نشست خبری شرکت نکرد که علت این مسئله حضور وی در جلسه ای در وزارتخانه اعلام شد.
کد خبر: ۶۳۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 17 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که طی ماه اخیر قطعی های مکرر با برنامه و بدون برنامه برق موجب تکدر خاطر مردم قم شده است، عدم پاسخگویی صحیح مسؤولان شرکت برق نیز بر مشکلات افزوده بود تا اینکه روز گذشته دعوت نامه ای به رسانه ها در خصوص برگزاری نشست خبری مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ارسال شد.

هرچند طبق گفته مدیر روابط عمومی شرکت برق، این نشست خبری نیز با تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری قم برگزار شد.

در حالی که ساعت 11 امروز قرار بود آهنین پنجه در جمع خبرنگاران حاضر باشد، نگهبان در بدو ورود اعلام کرد که مدیرعامل به تهران رفته است و یکی از معاونان در جمع خبرنگاران حاضر خواهد شد.

برخی از خبرنگاران شرکت کننده که قصد داشتند نشست خبری را ترک کنند، ترجیح دادند به پیگیری مطالبات مردم پرداخته و نشست را ترک نکردند.

رضا مداحی معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق قم که به جای آقای مدیرعامل در نشست خبری حضور یافت در ابتدا به توضیحاتی در خصوص وضعیت تولید برق در استان و کشور و همچنین افزایش برق مصرفی توسط مشترکان و... پرداخت.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به طرح سوالات خود پرداختند که اغلب این سوالات با پاسخ های تکراری و غیرقابل قبول معاون شرکت برق همراه بود.

یکی از سوالات مطرح شده در این جلسه مدت زمان ادامه یافتن قطعی های برق بود که مداحی در این خصوص اظهار کرد: این مسئله با توجه به میزان گرمای هوا ممکن است که تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

این سخن در حالی مطرح شد که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم در ابتدای تیر ماه تعداد روزهایی که مردم قم با قطع برق مواجه می شوند را در ماه‌های تیر و مرداد 25 روز اعلام کرده بود در حالی که این تعداد روز تا پایان تیر ماه به اتمام می رسد و پیش بینی ها حاکی است که مردم در مرداد ماه نیز با قطعی برق مواجه خواهند بود.

عدم اطلاع رسانی در خصوص قطعی های برق و همچنین قطع برق در برخی از مناطق بیش از یک بار در روز از دیگر سوالات مطرح شده بود که معاون بهره برداری شرکت توزیع برق قم عنوان کرد: قطعی برق از سوی شرکت در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شود.

اینجا نیز باید گفت قطعی برق در سایت اعلام می شود ولی چندان اعتمادی به زمان اعلام شده نیست و احتمال جابه‌جایی آن وجود دارد؛ از سوی دیگر اینکه در چه شبکه های اطلاع رسانی قطعی های برق اعلام می شود همچنان جای سوال است.

بخشی دیگری از علل قطعی برق شبکه غیر از ساعات اعلام شده طبق گفته مداحی به دلیل فرسودگی شبکه است که این مشکل همه ساله گریبانگیر شهروندان قمی است و مشخص نیست که چه زمانی قرار است فرسودگی شبکه برق قم برطرف شود.

انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص عدم توجه شرکت برق به مقوله آموزش شهروندان، عدم توجه به فرهنگسازی برای عدم استفاده از سیستم های خنک کننده جدید و استفاده متعدد ساختمان شرکت برق از کولرهای گازی از دیگر مباحث مطرح در این جلسه بود که معاون شرکت برق در خصوص آموزش و فرهنگ سازی گفت با توجه به بودجه های موجود اقداماتی انجام شده است.

نشست خبری شرکت برق قم در حالی به پایان رسید که به سوالات متعدد خبرنگاران عملا پاسخ قابل توجهی داده نشد و همچنان مردم باید با مشکلات مختلف اعم از ضعف در اطلاع رسانی و همچنین قطعی های خارج از برنامه در طول یک ماه آینده دست و پنجه نرم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار