معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایش رادیویی معلولان در مردادماه امسال،‌گفت: 30 درصد معلولان تحت پوشش بهزیستی استان یزد در رشته‌های مختلف فرهنگی،‌ هنری و ورزشی فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۳۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 31 July 2018

دکتر«محمدحسین غنیمت» با اشاره به ظرفیت معلولان در حوزه هنر و رسانه، اظهار کرد:‌ نخستین جشنواره ملی نمایش رادیویی معلولان تحت عنوان «صدای زندگی، موج مهربانی» با هدف توانمندسازی افراد دارای معلولیت است .

وی با اشاره به نقش و تاثیر تئاتر در توانمندسازی افراد دارای معلولیت، افزود: این جشنواره با تاكيد بر ترويج و گسترش فرهنگ دسترسي به امكانات فرهنگي هنري براي همگان، ايجاد زمينه‌هاي تعامل، تبادل تجربيات و اطلاعات، توانمندسازی افراد دارای معلولیت و دستیابی به تازه‌ترین دستاوردهای نمایشی معلولین در حوزه راديو برگزار می‌شود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد از تشکل‌های غیردولتی معلولان، مراکز توانبخشی، انجمن هنرهای نمایشی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز یزد دعوت کرد با ارسال آثار خود در این جشنواره حضور فعال داشته باشند .

این مقام مسئول با بیان این که حدود 30 درصد معلولین تحت پوشش بهزیستی استان یزد در رشته های مختلف فرهنگی،‌هنری و ورزشی فعالیت دارند، تأکیدکرد:‌ حضور گسترده هنرمندان معلول نقش مهمی در تقویت بیش از پیش انگیزه حضور مستمر معلولان در جامعه را ایفا می‌کند.

غنیمت در مورد نحوه شرکت در جشنواره تصریح: علاقمندان برای دریافت فراخوان و فرم شرکت در جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.seda.eney.ir مراجعه نمایند .

وی مهلت شرکت در این جشنواره را 31 مرداد ماه امسال اعلام کرد و گفت: این جشنواره 26 لغایت 27 بهمن ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار