مدیر ستاد دیه استان قم مطرح کرد
مدیر ستاد دیه استان قم گفت: در دهه کرامت 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی با کمک 60 میلیون تومانی این ستاد در استان آزاد شدند.
کد خبر: ۶۳۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 02 August 2018

به گزارش تابناک قم،رضا رضایی با اشاره به آزادی زندانیان غیرعمد در استان قم اظهار کرد: در دهه کرامت 12 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی از جمله بدهی مالی، مهریه، نفقه در استان آزاد شدند، بخشی از هزینه آزادی این زندانیان توسط خود آن‌ها تامین شد و بخشی هم شاکیان رضایت دادند.

وی ادامه داد: بخشی از هزینه 12 زندانی جرایم غیرعمد مالی استان در دهه کرامت توسط ستاد دیه تامین شد که مبلغ صرف شده توسط این ستاد حدود 60 میلیون تومان بود. بخش عمده بدهی‌های این زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد و آزادی این زندانیان از روز میلاد حضرت معصومه(س) تا روز میلاد امام رضا(ع) صورت گرفت.

مدیر ستاد دیه استان قم با اشاره به نقش موقوفات در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان قم اظهار کرد: در روزهای پایانی سال گذشته با استفاده از 150 میلیون تومان از منابع موقوفات، 31 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند، البته بدهی این زندانیان حدود 350 میلیون تومان بود که بخشی از این بدهی توسط شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: تعداد زندانیان جرایم غیرعمد استان قم از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی داشت و میزان افزایش تعداد این زندانیان حدود 15 تا 20 درصد بود.

رضایی خاطرنشان کرد: هم اکنون 225 نفر محکومین جرایم غیرعمد استان به دلیل مواردی همچون دیه، بدهی مالی، مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند و 68 نفر نیز از ابتدای سال جاری تاکنون آزاد شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار