مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون هشت ماه از مطالبات معوق فرهنگیان استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۴۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 12 August 2018
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون هشت ماه از مطالبات معوق فرهنگیان استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، محمد پورداود در جمع خبرنگاران افزود: مطالبات و اضافه کار معلمان تا پایان سال ۱۳۹۶ تسویه شده است همچنین پاداش ۳۰ ساله معلمان بازنشسته نیز در ۲ مرحله پرداخت شده و بخش دیگر آن نیز تا پایان شهریور ۹۷ پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی آموزش و پرورش، حفظ شان و کرامت معلمان است افزود: با وجود تنگنا‌های معیشتی به دنبال پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش همدان در خصوص جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز گفت: کار رسانه نهادینه کردن نقش ارزش‌ها و باور‌ها در بین اقشار مختلف مردم است و رسانه از طریق تبادل اطلاعات، میراث فرهنگی را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند و می‌تواند احساس مشترک در بین آحاد جامعه ایجاد کند.

پورداود با بیان اینکه در گذشته هویت سازی از طریق نهاد‌های آموزشی شکل می‌گرفت گفت: امروزه رسانه‌ها این کار را انجام می‌دهند و به عنوان اهرم تثبیت هویت ملی در جامعه نقش انکار پذیری دارند.
 
وی با بیان اینکه مدیرانی که با رسانه‌ها تعامل مطلوب دارند همواره دستگاه موفقی داشته اند تاکید کرد: آموزش و پرورش همدان همواره تلاش دارد که با تعامل با رسانه‌های استان، دستگاه تعلیم و تربیت را به عنوان گسترده‌ترین نهاد آموزشی کشور، موفق نگه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: ۲ استخر برای فرهنگیان در حال ساخت است که تلاش داریم هرچه سریع‌تر آماده بهره برداری شوند و فاز دوم درمانگاه فرهنگیان نیز به زودی کنگ زنی می‌شود.

پورداود ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی مدرسه محور در سالجاری در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که اختیار بیشتری به مدیران مدارس و مدیران مناطق می‌دهد.

گفتنی است؛ بیش از ۲۶۴ هزار دانش‌آموز در ۱۹ شهرستان، ناحیه و منطقه استان همدان در ۲ هزار و ۵۹۴ مدرسه تحصیل می‌کنند همچنین ۳۱ درصد از دانش آموزان استان در مناطق روستایی و ۶۹ درصد در مناطق شهری مشغول به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار