کد خبر: ۶۴۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 15 August 2018

ورزشگاه پارس شیراز بعد از 22 سال ساخته شد و مردم دیار پارس حالا باید منتظر حضور نمایندگان استان در لیگ برتر و تماشای بازی ها در این ورزشگاه باشند.

البته امسال بازی های دو تیم فجر و قشقایی در لیگ یک در این ورزشگاه برگزار می شود.

در همین راستا نخستین بازی تیم قشقایی شیراز در لیگ آزادگان در این ورزشگاه برگزار شد تا در همین ابتدای کار متوجه شویم که مگر می شود کاری در این کشور صورت پذیرد و مشکلی پیش نیاید؟

چمن های ورزشگاه تازه تأسیس شده پارس که ساختش 22 سال طول کشیده توی ذوق می زند و البته مسئولان می فرمایند به خاطر گرمای هوا است.

اما مشکل خنده دار بنای تاریخی ورزشگاه پارس شیراز که فقط می توانید در ایران شاهد چنین قضیه ای باشید مشکل ساخت شهرکی است که در زمان کلنگ زنی ورزشگاه نبود و حالا تبدیل به یک شهرک بزرگ شده است و اگر جمعیتی حداقلی هم به ورزشگاه بیاید مشکل ترافیک ایجاد می شود.

این ورزشگاه را 22 سال پیش برده اند در جنوبی ترین نقطه شیراز در نقطه ای دورافتاده ساخته اند که مبادا مشکل ترافیک ایجاد شود اما در طول این 22 سال یک شهرک جدید در جوار ورزشگاه شکل گرفته است و حالا برای بازی قشقایی که درصد کمی از ورزشگاه پر شد مشکل ترافیک بوجود آمد.

مدیر کل ورزش و جوانان در این مورد گفت:باید یقه شهرداری را گرفت که چرا در طول این سال ها مجوز ساخت و ساز در جوار ورزشگاه را داده است.

واقعا نمی دانیم اینها را که می بینیم بخندیم یا بگرییم؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار