در مسابقات جودو نوجوانان ايران
جودوكار مستعد و آينده‌دار استان قم با ايستادن روي سكوي نخست موفق به كسب مدال طلاي مسابقات جودو قهرماني نوجوانان ايران و انتخابي تيم ملي شد.
کد خبر: ۶۴۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 16 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیمی که به نمایندگی از هیأت جودو، جوججیتسو و کوراش استان قم به پیکارهای سال 1397 قهرمانی جودو نوجوانان ایران اعزام شده بود، سرانجام با کسب یک نشان زرین طلا و دو عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوججیتسو و کوراش، امسال سی و هشتمین دوره پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر ایران به انجام رسید و در آن 264 جودوکار از 31 استان کشور در قالب 33 تیم برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

میزبانی این رقابت‌ها را هیأت جودو، جوججیتسو و کوراش استان کردستان بر عهده داشت و جودوکاران مستعد و آینده‌دار کشور برای به دست آوردن مقام‌های برتر در شهر سنندج به میدان رفتند، در حالی که سهم قم کسب یک نشان طلا و ایستادن روی سکوی پنجم بخش تیمی بود.

اتفاق ویژه برای تیم اعزامی هیأت جودو، جوججیتسو و کوراش استان قم، درخشش جودوکار وزن منهای 50 کیلوگرم این تیم یعنی یاسر رضاقلی‌گل بود که در جدال با تمامی حریفان خود چهره برتر میدان بود و سرانجام مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها را برای قمی‌ها به ارمغان آورد.

رضاقلی‌گل در دیدار نهایی وزن منهای 50 کیلوگرم از سد امیرحسین دالچی از هیأت البرز گذشت و با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه امین محبی از تیم توابع تهران و محمد نجفی از تیم چهارمحال و بختیاری روی سکوی سوم مشترک این وزن ایستادند.

رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به انجام رسید و در رده‌بندی تیم‌های شرکت کننده، تیم‌های خراسان شمالی، تهران، چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی و قم اول تا پنجم شدند، ضمن اینکه علیرضا معتضدی دبیر هیأت جودو، جوججیتسو و کوراش استان قم و داور این رشته، یکی از داوران قضاوت کننده در این مسابقات بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار