کد خبر: ۶۴۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 26 August 2018

تابناک / 126طرح عمرانی با بیش از 20 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری به مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

4 طرح تولیدی با 194 نفر اشتغالزایی امروز با حضور آقای سالاری استاندار گیلان در شهرستان رشت افتتاح شد.
برای اجرای این طرح ها که شامل یک واحد تولید پوشاک، یک کارخانه تولید آسفالت ، یک واحد تولید قطعات پلاستیکی و یک شرکت لامپ سازی است بخش خصوصی 34 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری کرد.
از تالش خبر رسید 67 طرح خدمات شهری، راهسازی، عمران روستایی ، آبرسانی ، برق رسانی ، گاز رسانی به همراه 8 خانه مددجویان کمیته امداد امروز در دومین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها بیش از 7 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شد.
از صومعه سرا خبر رسید 3 طرح عمران شهری، یک مرکز پذیرایی با 10 نفر اشتغالزایی و ساماندهی گلزار شهدای اباتر در مجموع با 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.
9 طرح آبرسانی کشاورزی و 3 مهد کودک با 12 نفر اشتغالزایی و در مجموع با 2 میلیارد و 160 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
با افتتاح 9 طرح آبرسانی مشکل تامین آب 3 هزار و 70 هکتار شالیزار لنگرود حل شد.
طرح آسفالته کردن 12 روستای شهرستان فومن بطول 18 کیلومتر با 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
4 هزار خانوار روستایی از این راه ها رفت و آمد می کنند.
در دومین روز از هفته دولت آسفالت 4 رشته راه روستایی بطول 7 کیلومتر در شفت به بهره برداری رسید.
برای اجرای این طرح ها یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شد.
850 خانوار روستایی از 4 راه آسفالته شفت رفت و آمد می کنند.
یک طرح برق رسانی روستایی ، یک کارگاه تولید سرامیک با اشتغالزایی 4 نفر و یک کارخانه شالیکوبی با اشتغالزایی 10 نفر در مجموع با 485 میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری به مناسبت هفته دولت در املش افتتاح شد.
طرح آسفالته کردن 3 جاده روستایی و 4 واحد خانه ورزشی ماسال هم امروز در دومین روز از هفته دولت با 113 میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.
طرح آسفالته کردن 4 کیلومتر از راه روستایی باز قلعه بخش سنگر هم با یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه امروز در دومین روز ازهفته دولت افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار