معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: سرمایه گذاری در اصفهان بدون مراجعه به ادارات ممکن شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 29 August 2018

به گزارش تابناک : محمد علی شجاعی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری پنج پروژه از ۴۲ پروژه عمرانی شهرستان گلپایگان به صورت نمادین که با حضور همراهان و مسئولان شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ضربه امریکا به نظام در طول انقلاب کارساز نبوده است، اظهار داشت: پیکره انقلاب اسلامی ایران مردمی است و حضور اقشار مختلف در هشت سال دفاع مقدس مردمی بودن انقلاب را اثبات کرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی قصد سست کردن پایه های اقتصاد ما را دارد، تصریح کرد: عدم ثبات قیمت و نوسانات ارز به لحاظ جنگ اقتصادی دشمن و ناهنجاری در سیستم اقتصادی بساط معیشت مردم را به هم ریخته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان افزود: به منظور عزت و سربلندی نظام، رفاه و آسایش مردم همه باید در یک صف قرار داشته باشیم و با هم افزایی، فشارهای دشمنان را بشکنیم زیرا اگر به این راه عمل نشود این فشارها تزلزل بیشتر ایجاد می کند.

وی با تأکید بر اینکه انتقاد، سوال و پرسش چراغ راه است، بیان داشت: باید انتقاد و پرسش وجود داشته باشد تا جامعه حیات و تحول یابد اما قطعاً باید احساس قوت در سیستم مدیریتی وجود داشته باشد.

شجاعی افزود: برای رفع مشکلات، همت گذاری، تلاش توأم با برنامه ریزی و دانایی و هوشمندی مهم است، هر چند در اجرای این امور وقت گذاشتن ملاک نیست تا شاهد آثار اجرای این تلاش و برنامه ریزی ها باشیم.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات کشور مربوط به سطح ملی نیست و باید مسئولان در جای جای کشور در راستای زدودن این مشکلات تلاش کنند، اظهار کرد: ما در قوه مجریه وظیفه داریم بیش از حد اختیارات مشکلات مردم را با هم افزایی حل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان تأکید کرد: نسبت به رفع مشکلات اقتصادی شهرستان گلپایگان در استان برنامه ریزی خواهد شد هر چند به لحاظ برخی از مسایل در سطح استان بروکراسی اداری زیاد وجود دارد که این به علت سیستم برنامه ریزی نظام بود و هر جا حرکت می شد با این مشکلات روبرو بودیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و بهره برداری از ۱۰۱ پروژه طی این هفته اظهار داشت: نارضایتی مردم بالاست اگر تولید کننده در شهرستان بخواهد در راستای تولید قدم بردارد در چارچوب قانون نیاز به مراجعه هیچ اداره ای نیست و با درگاه سرمایه گذاری که در استان تشکیل شده هیچ سرمایه گذاری نگران این امور نباشد.

شجاعی با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان گلپایگان از افتتاح راه روستایی به طول ۳ و نیم کیلومتر، بهره برداری از مرکز بوم گردی و آبرسانی مکانیزه کشاورزی خبر داد و افزود: با توسعه زیربنایی و مورد نیاز در هر منطقه به رشد لازم خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: لازمه پیشرفت در امور هم افزایی اجزای حاکمیت در کنار هم است تا بدین وسیله عزت و سربلندی نظام و رفاه مردم را به همراه داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار