فرج زاده افزود: بدون اجازه فرماندار با هیچ رسانه‌‍ای صحبت نکردم و در این مدت خدمتم هیچ تذکری از ناحیه فرمانداران به بنده داده نشد.
کد خبر: ۶۴۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 30 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی، شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان و با حضور سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران عضو شورای اداری برگزار شد.
در این جلسه علی علی‌پور عضو سابق شورای اسلامی شهر یاسوج به عنوان معاون عمرانی فرمانداری بویراحمد منصوب و از خدمات کرامت‌الله فرج‌زاده معاون سابق فرمانداری قدردانی شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمدی در این آئین از خدمات فرج‌زاده قدردانی و اظهار کرد: آقای فرج زاده از نیروهای توانمند و پای کار بودند و امیدوارم در مسوولیت‌های بالاتر منشأ خدمات بیشتری شوند.
وی افزود: دوست داشتیم بیشتر از این در خدمت آقای فرج زاده باشیم، اما دیگر خودشان نپذیرفتند.
کناری همچنین به علی علی پور معاون جدید عمرانی توصیه کرد که باید شبانه روز پای کار باشد.
فرماندار بویراحمد با گلایه از رسانه‌ها، افزود: در این شرایط ۱۲۳ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی داشتیم و رسانه ها باید روح امید را به جامعه تزریق می کردند که با این شرایط مالی بیشترین پروژه‌های ما افتتاحی است.
سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این جلسه با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: مسوولیت‌ها امانتی است که بر دوش ماها گذاشته می شود
کرامت الله فرج‌زاده معاون سابق عمرانی فرماندار بویراحمد نیز در مراسم تودیع خود، اظهار کرد: گزارش کار نمی‌دهم چرا که اعتقاد دارم هر کاری که کردیم برای رضای خداوند بوده است.
وی افزود: در ابتدا وقتی به فرمانداری می‌آمد، هر چه می‌دیدم، آزارم می‌داد، از درب گرفته تا ساختمان فرمانداری بویراحمد. لذا برای اینکه فرمانداری بویراحمد را به جایگاه خودش برسانیم تلاش‌های زیادی کردیم.
فرج‌زاده در ادامه گفت: بعد از این همه سال‌ها خدمت، تجربیاتی کسب کردم و متعقدم اگر کارمندی می‌خواهد، کار کند باید رعایت سلسله مراتب، صداقت و احترام به مدیر برای او فوق‌العاده اهمیت داشته باشد. رعایت ضوابط و مقررات بسیار برای بنده مهم بود.
وی افزود: بدون اجازه فرماندار با هیچ رسانه‌‍ای صحبت نکردم و در این مدت خدمتم هیچ تذکری از ناحیه فرمانداران به بنده داده نشد.
معاون سابق فرماندار بویراحمد گفت: مدیران شهرستان بویراحمد زیر سایه مدیران کل له شده‌اند و صدایی از آنها بیرون نمی‌آید و ما همواره این را داد می زدیم تا تاجایی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد این تذکر را به آقای فرماندار هم دادند.
فرج‌زاده افزود: برای دفاع از حقوق شهرستان هزینه داده‌ام از اینجا تا تهران. مدیران شهرستان بویراحمد باید از حقوق این شهرستان دفاع کنند. خیلی من در این سال‌ها فحش خوردم و لذا مدیران باید همت کنند. در یک پروژه با سه فحشی که به من دادند مشکل آن رفع شد.
وی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: از کارنامه خودم در فرمانداری بویراحمد رضایت دارم و احساس خوبی دارم و در حد توانم تلاش کردم. در این مدت اگر به ناحق دادی کشدیم و یا حرفی زدم از همه عذرخواهی می‌کنم و هیچ وقت برای بالا رفتن نباید همدیگر را له کنیم. در دست جیب هیچ دهیاری نکردم مگر برای امور اداری از آنها هیچی نخواستم.
معاون سابق فرماندار بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای طرح ترافیک شهر یاسوج گذاشتیم.
در پایان جلسه فرماندار بویراحمد  با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرج زاده تشکر کرد، و علی‌ علی‌پور با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون عمرانی فرماندار بویراحمد منصوب شد.
علی پور ار اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد است که  پیش از این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج و معاون عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار