فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 01 September 2018

سردار حیدر عباس زاده از شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح استان خوزستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی وسایریگانهای انتظامی در ۵روزگذشته باانجام اقدامات تخصصی وهدفمند موفق به شناسایی ودستگیری 79 نفر از عاملان تیر اندازی در سطح استان شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: ماموران پلیس درقالب تیمهای تخصصی وعملیاتی با بکار گیری روش‌های تخصصی و علمی مخفیگاه تعداد ۷۹ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که به سمت افراد، منازل، اماکن تیراندازی کرده‌اند، شناسایی وپس ازهماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

عباس زاده اظهار کرد: نتیجه عملیات های انجام شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان 80 قبضه سلاح شکاری، 16 قبضه سلاح جنگی جمعا 96 قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد هزار و 56 عدد فشنگ کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در طول یک سال گذشته با کار اطلاعاتی و با برنامه ریزی ماهیانه حداقل ۳ طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز در استان اجرای شده و توفیقات کم نظیری در رابطه با کشفیات سلاح غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی های غیر مجاز داشته‌اند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد نماید.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار