مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه به مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش درباره تجهیز سیستم گرمایشی مدارس ابلاغیه فرستاده ام ، گفت: در تلاش هستیم تا قبل از شروع مدارس نواقص مدارس و مشکلات گرمایشی را برطرف کنیم.
کد خبر: ۶۵۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 05 September 2018
فرزاد تیموری در شورای آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: در هفته دولت چهار پروژه مدرسه خیریه اخوان، سالن ورزشی روستای عبدالرحیم، مدرسه رامیشان کبودرآهنگ و روستای قادرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: هنرستان محسنی علی‌آباد، پورمختار لالجین، اسلام آباد، معتمد آباد خزل، حمیدیه نهاوند و ... بخشی از مدارسی هستند که تا مهرماه افتتاح خواهد شد. 

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: تا مهرماه سال‌جاری، ۱۳ مدرسه با ۱۱۳ کلاس درس و زیربنای ۱۸ هزار متر مکعب و با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
 
وی تأکید کرد: در هفته دولت ۶ پروژه کلنگ‌زنی شده است که با پیگیری نمایندگان استان، چهار مدرسه از بنیاد برکت در امزاجرد، سولان، شهرک بهشتی و دیزج به استان ابلاغ شده است. 

وی تصریح کرد: با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش و اردو‌های طرح هجرت، مدارس و میز و نیمکت‌های فرسوده با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی بازسازی و به چرخه استفاده بازگشته است. 

تیموری عنوان کرد: ۲ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خریداری و در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به نیاز مدارس به ایزوگام نیز گفت: ۶۰ هزار متر مکعب ایزوگام خریداری و در اختیار مدارس قرار خواهیم داد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار