رییس شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: البرز دومین استان کشور از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی تحت تملک بانک است.
کد خبر: ۶۵۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 05 September 2018

محمد امین فرشی در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: برای سرمایه‌گذارانی که قصد راه اندازی واحد تولیدی یا صنعتی  دارند که واردات محصول نهاییشان به کشور ممنوع شده تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این متقاضیان می‌توانند پنج درصد از ارزش زمین مورد نظر خود را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط ۴۸ ماهه و بعد از یک سال تنفس پرداخت کنند.

وی ابراز کرد: بدون شک با این تسهیلات زمینه رفع نیاز مردم و خودکفایی در تامین کالاهایی که تا مدتی پیش به کشور وارد می‌شدند؛ فراهم می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیگیری طرح تصفیه خانه اشتهارد اشاره کرد وگفت: در برآورد اولیه اعتبار ارتقای این تصفیه خانه چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است ولی با افزایش هزینه‌ها حالا به ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت واحدهای تحت تملک بانک در استان اشاره کرد و افزود: البرز در تعداد واحدهای صنعتی تحت تملک بانک رتبه دوم کشور را دارد.

فرشی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵۳ واحد صنعتی در استان تحت تملک بانک  قرار دارند که امیدواریم تا پایان سال به کمتر از ۱۰۰ واحد برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار