فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر ارتقا فعالیت‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس، گفت: ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس با ابزار هنر به جامعه معرفی شود .
کد خبر: ۶۵۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 08 September 2018

سردار سید یوسف مولایی در نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان که با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان، هنرمندان و آحاد مردم در پارک ایران زمین کرج برگزار شد ، اظهار داشت : فلسفه هنر ترسیم زیبایی هاست و جنگ خودش فی نفسه خشن است پس چگونه بین این دو می توان ترسیم کرد ؟

وی افزود: خشن ترین جنگ را می توان در قاموس ما هنرمندان قیام عاشورا بود، حادثه تلخی که ۱۴۰۰ سال در تاریخ باقی مانده است.

وی ادامه داد: حادثه عاشورا حادثه تلخی بود تراژدی بزرگی بود اما حضرت زینب (ع) در جلسه یزید می فرماید من چیزی جز زیبایی ندیدم ،  این همان موضوعی است که توانسته حادثه عاشورا را ۱۴۰۰ سال زنده نگه دارد .

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به دفاع از حریم آل الله اظهار داشت : چگونه می توانیم جوانی تمام آرزوها و آمال خو درا زیر پا بگذارد در حالی که ۱۳ ساله اش است و خودش را زیر تانک دشمن می اندازد .

وی با اشاره به شهادت شهید حججی تصریح کرد: جوانی که بنام شهید حججی در مقابل کسانی که می داند تا چند لحظه دیگر زنده نخواهد ماند اما مقتدرانه می ایستد او چه کسی است که می تواند این گونه استوار بایستد.

سردار مولایی در ادامه گفت : در مقابل این فرد حادثه دستگیری نیروهای آمریکایی را ببینید، نیروهای توانمندی که ۴ سال حداقل دوره می بینند با چه ذلتی در مقابل ایرانی هایی که بهترین میزبانی را از آنان کردند.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر ارتقا فعالیت‌های فرهنگی حوزه دفاع مقدس، گفت: ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس با ابزار هنر به جامعه معرفی شود .

وی در پایان اظهار داشت : آنقدر زیبایی هایی وجود دارد که اگر بتوانیم آنرا به جامعه منتقل کنیم یقیننا می تواند تاثیر بسیاری در کشور داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار