امام جمعه موقت کرج به آماده شدن فرودگاه پیام برای پروازهای مسافری اشاره و اعلام کرد: این اتفاق یکی از بزرگترین خدماتی است که در استان انجام شده است.
کد خبر: ۶۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 08 September 2018

حجت‌الاسلام‌ قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم گفت: در مراسم عزاداری این ماه باید فضای شور حسینی همراه با شعور حسینی باشد و نباید مراسم به نیمه شب بکشد و همچنین نباید موجب ترافیک در خیابان‌ها گردد.

محمدی با تأکید بر لزوم نظارت دامپزشکی بر ذبح حیوانات در ماه محرم همچون عید قربان افزود: در ایام تاسوعا و عاشورا لازم است نظارت بیشتری بر ذبح دام‌ صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مداحان در ایام سوگواری در بیان اشعار حماسی خود تنها اهداف سید مظلومان و سالار شهیدان که عزت، شرف، آزادی و مبارزه با ظلم و فساد است را به همگان معرفی کنند.

امام جمعه موقت کرج در ادامه با اشاره به اهمیت تأکید بر اتحاد تصریح کرد: مسئولان کشور هم در این بین به دنبال اختلاف نباشند چون دود این اختلاف به چشم مردم می‌رود.

محمدی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به آماده شدن فرودگاه پیام برای پروازهای مسافری اشاره و اعلام کرد: این اتفاق یکی از بزرگترین خدماتی است که در استان انجام شده است.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی واردکنندگان ادامه داد: آن‌هایی که با ارز دولتی کالا وارد کرده‌اند و به‌عنوان نمونه در شهرستان ساوجبلاغ البرز به احتکار پوشک بچه در یک انبار پرداخته بودند؛ این افراد باید از خیانت به مردم بترسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار