رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: مسئولان بازنشستگان فرهنگی را در 2بخش افزایش حقوق و ارائه خدمات و تسهیلات مناسب دریابند تا دغدغه های پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت کاهش یابد.
کد خبر: ۶۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 08 September 2018

احمد صافی افزود: 60 درصد از مجموع یک میلیون و 380 هزار نفری بازنشستگان کشور را فرهنگیان تشکیل می دهند که ضرورت دارد به پیشکسوتان فرهنگی جامعه بیشتر توجه شود.
وی با اشاره به اینکه 800 هزار فرهنگی بازنشسته در کشور وجود دارد، اظهارداشت: برای حمایت از فرهنگیان بازنشسته 305 کانون در کشور فعالیت دارد.
صافی از رفع تبعیض و افزایش حقوق به عنوان مهمترین خواسته فرهنگیان کشور یاد کرد و خاطرنشان شد: پیشکسوتان فرهنگی انتظار دارند به آنها همانند دیگر کارکنان شاغل توجه شود.
وی توجه به نیازهای جسمی ، روانی و اجتماعی بازنشستگان را ضروری دانست و یادآورشد: برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت در قالب سند طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید از بازنشستگان و پیشکسوتان این عرصه استفاده شود.
صافی تصریح کرد: بیمه تکمیلی یکی از درخواست های فرهنگیان است که رفع مشکلات آن به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیاز دارد.
وی اضافه کرد: پیشکسوتان فرهنگی در همه استان ها نیاز به باشگاه پیشکسوتان دارند لذا اجرای این طرح مهم در برنامه کاری مدیران کل آموزش و پرورش قرار گیرد.
وی تاکید کرد: خانه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز با حمایت و تلاش آموزش و پرورش روز گذشته افتتاح شد که امیدواریم در سایر استان ها هم شاهد راه اندازی این طرح باشیم.
استان البرز 18 هزار بازنشسته فرهنگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار