رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: اتفاقات رخ داده در عراق، شیطنت عده ای است که به دنبال تفرقه بین مسلمانان، در آستانه مراسم اربعین هستند.
کد خبر: ۶۵۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 08 September 2018

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در همایش هم نوا با زینب کبری(س) گفت:  در آستانه مراسم اربعین ،اتفاقات رخ داده در عراق، شیطنت عده ای است که به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند. 
شکری با اشاره به آتش سوزی در کنسولگری ایران در بصره نیز گفت: خیلی به مسائل سیاسی داخل عراق توجه نکنید، دشمنان می خواهند بین ما و مردم عراق در آستانه مراسم اربعین تفرقه بیاندازند.
شکری درادامه  گفت: همایش هم نوا با زینب کبری(س) هرساله در ایام سوگواری محرم به همت  ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز و امور بانوان این ستاد برگزار می شود.
شکری افزود: زینب کبری(س) نهضت کربلا را به دست ما رساندند و شما خواهران هم با همین حجاب زینبی تان مي توانيد این نهضت را به دست امام زمان(عج) برسانید.
وی با اشاره به کمکهای حوزه های مختلف این ستاد گفت: جمع آوری بیش از پنجاه درصد نذورات به دست امور بانوان ستاد بازسازی نشان از عزم خواهران البرزي و فداکاری های این بزرگواران در بازسازی اماکن متبرکه دارد.
شکری در پایان گفت: خیرین حرم ساز به ما قول داده اند سه میلیارد تومان بابت ساخت حرم مطهر حضرت زینب(س) کمک کنند که به حمد الله محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار