با حضور معاون توسعه وفناوری سازمان صداوسیما، استودیوی جدید صداوسیمای مرکز البرز با مساحت دویست متر مربع وبا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست ميليون تومان راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 09 September 2018

 استودیوی پخش تلوزیون HDبا مساحت دویست متر مربع و 5 متر ارتفاع بزرگترین استودیوی شیشه ای سازمان صداوسیما است که به شکل هشت ضلعی و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و دویست میلیون تومان با امکانات وتجهیزات به روز واستاندارد راه اندازی شد.
معاون فنی صدا و سیمای مرکز البرز در این آیین  گفت : 45 طرح  در صداوسیمای مرکز البرز راه اندازی می شود که از این طرح ها ،10 طرح در مرکز البرز و 35 طرح در شهرستانهای طالقان و ساووجبلاغ افتتاح می شود .
امیری افزود : افتتاح استودیو پخش اچ دی ، استودیو پخش دیجیتال و فرستنده های دیجیتال در شهرستانها از جمله این طرحهاست که از مرکز صدا و سیما ، ایستگاه ساوجبلاغ ، و ایستگاه طالقان این طرحها افتتاح و به صورت زنده از شبکه البرز پخش می شود.
معاون فنی صدا و سیما با بیان اینکه این طرحها با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل منابع استانی وهمکاری استانداری البرز ومنابع سازمانی تامین شده است گفت : با اجرای این طرحها پوشش دیجیتال استان به 98 % خواهد رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار