معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: شبکه مبلغین در استان البرز با همراهی مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۵۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 09 September 2018

مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مبلغین مذهبی پیش از اعزام که با حضور امام جمعه کمالشهر ، مسئولین هیئات مذهبی ، بسیجیان ومردم ولایت مدار در مسجدجامع کمالشهر برگزار شد ، اظهار داشت : هدف از سازماندهی و حمایت از اعزام شبکه مبلغین اعم از مبلغین و مبلغات این است که اولاٌ به عنوان یک مبلغ دینی و کارشناس حوزه دین به سوالات و شبهات اقشار مختلف به ویژه جوانان پاسخ دهند و ثانیا به عنوان امام جماعت در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت : به علاوه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با هدف بصیریت‌افزایی خانواده‌ها با مفاهیم مختلف به ویژه حجاب و عفاف و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف عمده اعزام مبلغین می‌باشد. در یک کلام می‌توان چنین گفت که نقش مهم شبکه‌های تبلیغی دفاع از دستاوردها نظام انقلاب اسلام و تداوم و استمرار آن در جامعه است.

جوهری گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم نیز در ارتباط با آشنایی با آسیب‌های اجتماعی یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نقش مهم و اساسی دارند و نیاز است این موارد را مورد توجه قرار داده و در این زمینه به وظیفه خطیر و حساسشان عمل کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد محیط نشاط‌آور و آرامش‌بخش و آگاهسازی مردم نیز برای ما از اولویت اساسی برخوردار است تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار