فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود شریان‌های ارتباطی و امکان دسترسی مناسب از پایتخت به ساوجبلاغ گفت: این ظرفیت در کنار وجود دهکده المپیک چهارباغ و مجتمع ایثار کوهسار، شرایط را برای میزبانی از تیم‌های ملی و لیگ برتری در شهرستان ساوجبلاغ فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 10 September 2018

ابوالقاسم پالیزگیر در افتتاحیه فستیوال فوتبال پسران زیر 12 سال کشور که در ساوجبلاغ برگزار شد با بیان اینکه سرانه ورزشی این شهرستان 87 سانتیمترمربع است گفت: چند پروژه ورزشی دیگر به شرایط بهره‌برداری نزدیک شده که با افتتاح آنها، سرانه ورزشی ساوجبلاغ به سرانه ملی خواهد رسید.

پالیزگیر افزود: این شهرستان در اوایل انقلاب حتی یک سالن ورزشی نداشت اما امروز دارای 26 سالن ورزشی، 125 سالن بخش خصوصی، هفت زمین چمن طبیعی و 9 زمین چمن مصنوعی است و 17 هزار ورزشکار در رده‌های مختلف در ساوجبلاغ فعالیت دارند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود شریان‌های ارتباطی و امکان دسترسی مناسب از پایتخت به ساوجبلاغ گفت: این ظرفیت در کنار وجود دهکده المپیک چهارباغ و مجتمع ایثار شرایط را برای میزبانی از تیم‌های ملی و لیگ برتری در شهرستان ساوجبلاغ فراهم کرده است.

وی افزود: مترو تهران-هشتگرد هم می‌تواند دسترسی خوبی برای پایتخت‌نشینان به ساوجبلاغ فراهم کند؛ این پروژه تا آخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار