رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: با راه‌اندازی شهرک صنعتی شیخ آباد برای بیش از هفت هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 11 September 2018

جهانگیر شاهمرادی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 70 هزار واحد صنفی دارای پروانه و 10 هزار واحد صنفی بدون پروانه در استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ایجاد شهرکی‌که صنوف مختلف به خصوص صنوف پر سر و صدا و آلاینده بتوانند در آن متمرکز شوند از مطالبات جدی فعالان این بخش در استان بوده است.

وی توضیح داد: بر این اساس شهرک صنعتی ای به وسعت 320 هکتار در شیخ آباد کرج در حال ساخت است که با اتمام آن بسیاری از واحدهای صنفی استان در آن متمرکز خواهند شد.

این مسئول توضیح داد: با اتمام و راه اندازی این شهرک نظارت بر کیفیت و کمیت واحدهای صنفی با سهولت بیشتری انجام می‌شود و پیگیری مطالبات و نیازهای آن در قالب مشخصی صورت می‌گیرد.

شاهمرادی ابراز کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده، با راه اندازی این شهرک برای هفت هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در بازار کار فعلی حتی اشتغالزایی برای یک نفر هم ارزش زیادی دارد بنابراین باید با همکاری دستگاه قضا و حمایت استانداری برای راه اندازی این شهرک گام‌های جدی‌تری برداشت.

گفتنی است با راه‌اندازی مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد، فعالان هشت اتحادیه صنفی اعم از آهنگران، صنایع فلزی، درودگران، مبل کاران،  فلزتراشان – آلومینیوم‌کاران، تابلوسازان، کانال سازان و شیشه و آیینه کاران، در این شهرک مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار