فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به پیروزی های غرورآفرین دفاع مقدس و اتحاد وهمدلی وصف ناپذیر آن دوران گفت: امروز برای گذر از مشکلات باید وحدت وهمدلی را سرلوحه امور قرار دهیم.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 12 September 2018

 سردار سید یوسف مولایی در پنجمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در کمالشهرکرج برگزار شد، افزود: اگر وحدت را از دست بدهیم و به دنبال خودخواهی و حزب گرایی باشیم در دام دشمن گرفتار خواهیم شد.
وی در ادامه به عوامل پیروزی و برتری رزمندگان ایرانی در دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: به رغم اینکه دشمن همواره از لحاظ تعداد و تجهیزات از ما جلوتر بود اما روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بر تجهیزات پیشرفته نظامی دشمن غلبه کرد.
مولایی افزود: حتی متفکران و اندیشمندان جهانی مانند «فوکویاما» در تحلیل ها و تفسیرهای خود به روحیه دلاوری رزمندگان ایرانی که متاثر از فرهنگ عاشورایی و مهدوی است ، اشاره کرده اند.
فرمانده سپاه البرز گفت: در تحلیل محتوایی تعدادی از وصیت نامه های شهدا که توسط محققان و پژوهشگران کشور انجام شد به این موضوع رسیدند که در تمام آن ها سه عنصر مشترک وجود دارد که یکی از آنها، الگوی شهدا از امام حسین (ع) و عاشورا بوده است.
وی بیان داشت : در اوایل جنگ تحمیلی که بنی صدر فرماندهی کل قوا را عهده دار بود در 4 عملیات با شکست مواجه شدیم زیرا امور را در سایه اختلاف و دربدری پیش می برد.
وی افزود: با برکناری بنی صدر ، شاهد پیروزی های وصف ناپذیری در دفاع مقدس بودیم که همه آنان متاثر از وحدت و یکدلی بود.
در یادواره شهدای سازمان اتکا یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.
سازمان اتکا 138 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار