نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به جنگ رسانه‎ای دشمن، گفت: مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند برنامه‌ریزی است.
کد خبر: ۶۵۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 15 September 2018

 آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، با اشاره به لزوم ترویج اهداف امام حسین (ع)، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که نهضت سیدالشهدا (ع) فراموش نشود.

وی در ادامه بابیان اینکه امام حسین (ع) با هرچه داشت مقابل ظلم ایستادگی کرد، افزود: تمام ظالمان عالم از امام حسین (ع) و اصحاب ایشان کینه‌دارند، شیعه هراسی می‌کنند چون عده‌ای تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) دودمان دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین بردند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با تأکید بر اینکه رژیم منحوس صعودی روز گذشته حسینیه‌های عزاداری امام حسین (ع) در بخش‌های شیعه‌نشین را تخریب کرد، گفت: این مهم نشان می‌دهد که عاشورا زنده است و دل انسان‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه شیعیان انگلیسی خواهان گمراهی مردم هستند، گفت: نهضت حسینی زنده است، مکتب امام حسین (ع) فرهنگ بصیرت، فداکاری و معرفت را آموزش می‌دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه عبارات «عیسی به دین خود موسی به دین خود» موجب از بین رفتن امربه‌معروف و نهی از منکر می‌شود، افزود: مطالعه سیره شهدای دفاع مقدس نشان می‌دهد که شهدا درس‌خوانده مکتب حسینی هستند لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه شهادت امام حسین (ع) زمینه بندگی انسان تا قیامت را آسان کرده است، گفت: دشمنان اسلام سعی کردند اثری از دین به‌جا نماند ولی شهادت امام حسین (ع) جلوی این اقدام را گرفت.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری بابیان اینکه دشمنان نظام برای ضربه زدن به این کشور برنامه دارند، گفت: برای بی‌اثر کردن این برنامه‌ها باید هوشیار بود و در زمین آن‌ها بازی نکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان این نظام برای ضربه زدن به کشور ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند، گفت: آمریکا، اسرائیل همچنین برخی کشورهای عربی برای ضربه زدن به ایران باهم متحد شده‌اند.

آیت‌الله حسینی همدانی یکی از مهم‌ترین اقدامات استکبار جهانی برای ضربه زدن به اسلام را ایجاد جنگ روانی و تکرار دروغ‌هایشان علیه ایران دانست و گفت: دشمنان به مخاطبان خود القاء می‌کنند که ایرانی‌ها آماده مذاکره هستند و یا اینکه نفوذ ایران در منطقه کم شده است و عده‌ای نیز در داخل به حرف‌ها و دروغ‌های آن‌ها دامن می‌زنند.

برخی با دروغ‌پراکنی و مظلوم‌نمایی قصد بازگشت به قدرت رادارند

وی در بخش دیگری به بیانات رهبری در خصوص اینکه دشمنان علاوه بر جنگ اقتصادی به دنبال جنگ رسانه‌ای علیه ایران هستند، اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستیم.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه نظام به برکت خون شهدا و توان داخلی به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: همه باید بدانند که هرکجای عالم علیه جمهوری اسلامی شرارت صورت گیرد، پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با تأکید بر اینکه اسرائیل به کمک حزب دموکرات کردستان قصد ناامن کردن مرزهای کشور را داشت، گفت: نیروی نظامی ایران محل جاسوسی آن‌ها را منهدم کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان نیز با اشاره به اینکه برخی با دروغ‌پراکنی و مظلوم‌نمایی قصد بازگشت به قدرت رادارند، گفت: در این خصوص در آینده‌ای نزدیک صحبت خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار