مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس از آماده شدن حدود 7 هزار و 400 باب مدرسه با 40 هزار کلاس درس برای آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 16 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرافراز موصلی گفت: حدود 25 درصد از کل فضاهای آموزشی موجود در استان فارس نیازمند ایمن سازی و بهسازی است.

او با بیان اینکه طی یکسال گذشته 45 باب فضای آموزشی احداث یا بازسازی و بهسازی شده است، گفت: این فضاها شامل 35 باب مدرسه با 300 کلاس درس و 36 هزار و 500 متر مربع زیربنای آموزشی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس خاطرنشان کرد که احداث و نوسازی و بهسازی 45 فضای آموزشی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیرین انجام شده است.

موصلی در خصوص کمبود فضاهای آموزشی در فارس گفت: هم اینک در شهرستان شیراز خصوصا در شهرک‌های اقماری و نقاط مهاجرپذیر بیشترین نیاز به احداث فضاهای جدید آموزشی وجود دارد؛ در سایر نقاط استان نیازمند احداث مدارسی جدید یا بازسازی مدارس قدیمی هستیم.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس فارس، برای بازسازی 1800 باب مدرسه در استان فارس به اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان نیاز است که البته این مبلغ به تناسب موقعیت و تورم تغییر خواهد کرد.

موصلی همچنین از فعال شدن بیش از 250 پروژه در استان فارس خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به دلیل محدودیت‌های اعتباری در سال‌های قبل متوقف شده و نیمه کاره مانده بود.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس گفت: عملیات ساخت 120 پروژه آموزشی و پرورشی از محل اعتبارات دولتی، خیرین و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در یکسال اخیر آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار