کد خبر: ۶۵۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 23 September 2018
153 هزار و 670 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی امروز یکشنبه اول مهر همزمان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت روانه کلاس‌های درس شدند.
به گزارش ایرنا، آیین زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استانی و محلی در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج نواخته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: این تعداد دانش آموز در سه هزار و 15 آموزشگاه با هشت هزار و 602 کلاس درس سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.
هادی زارع پور اظهار داشت: 48 درصد از این دانش آموزان دختر و 52 درصد نیز پسر هستند.
وی تصریح کرد: تعداد کل دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته در کهگیلویه و بویراحمد نیز 152 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف بودند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود 53 درصد از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی تحصیل خواهند کرد که 14 هزار و 800 نفر از این تعداد در پایه اول ابتدایی هستند.
وی همچنین ترکیب جمعیت شهری و روستایی و مدارس دولتی نسبت به غیردولتی در سال تحصیلی جدید را به ترتیب 75 به 25 و 78 به 22 درصد ذکر کرد.
زارع پور یادآور شد: 165 کلاس درس در سال تحصیلی جدید توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تحویل آموزش و پرورش شد.
 
سال تحصیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار