مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: طرح امکان‌سنجی تولید پوشاک در دهستان‌های استان باهدف توسعه اشتغال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 24 September 2018

محمدامین فرشی در کارگروه اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد:  پروژه‌ای به نام امکان‌سنجی اشتغال در حوزه صنعت پوشاک و به‌منظور فراهم آوری اشتغال حدود ۵۰۰ نفر پایه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: در این پروژه تمامی قوانین و اسناد بالادستی در سطح ملی و استانی انجام‌شده و مطالعات میدانی آن‌هم برای ۲۸ دهستان استان البرز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز توضیح داد: پروژه امکان‌سنجی اشتغال در چهار فاز اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه در حال حاضر هفت ناحیه صنعتی روستایی در البرز داریم، اکنون به دنبال اجرای این طرح در دهستان‌های استان هستیم و هدف مهم از اجرای آن توسعه اشتغال است.

فرشی بابیان اینکه پروژه امکان‌سنجی اشتغال در دهستان‌های شش شهرستان استان انجام می‌شود، گفت: رقم سرمایه‌گذاری برای این پروژه به ۱۵ میلیارد تومان هم نمی‌رسد اما همین میزان سرمایه‌گذاری تخصیص داده‌شده بعد از بهره‌برداری از پروژه طی دوره دو سال و نیم جبران خواهد شد.

وی با تشریح اینکه بهترین دهستان‌ها و مکان‌های موردنظر در اجرای این پروژه امکان‌سنجی اشتغال دو دهستان شهرستان ساوجبلاغ هستند، عنوان کرد: تعیین دهستان‌ها بر اساس اعمال یک اولویت‌بندی انجام‌شده است اما در کل تمامی دهستان‌های استان البرز جزو نقطه هدف اجرای این پروژه هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خوبی برای توسعه اشتغال در حوزه پوشاک و مبارزه با قاچاق دارد، ما نیز در استان البرز این برنامه‌های وزارتخانه را دنبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار