رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سال گذشته حدود 100 درصد هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در مناطق محروم و حدود 80 درصد این هزینه در دیگر مناطق توسط آموزش و پرورش پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۶۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 01 October 2018

علی ممبینی اظهار کرد: بر اساس اعتبار اختصاص داده شده از طریق آموزش و پرورش، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برای تامین هزینه سرویس، فشار کمتری به والدین دانش‌آموزان استثنایی وارد شود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود 80 درصد هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان را پرداخت و در مناطق محروم نیز حدود 100 درصد هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را تقبل کرده‌ایم.

ممبینی افزود: سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای تامین هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی از سوی آموزش و پرورش اختصاص یافت. امسال حداقل به همین میزان اعتبار برای تامین هزینه سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی نیاز داریم. البته هنوز مبلغ دقیقی برای سال تحصیلی 98-97 ابلاغ نشده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه حدود 70 مدرسه استثنایی در سطح استان وجود دارد، گفت: در شهر اهواز با توجه به اینکه مدارس استثنایی در شهر پراکنده هستند و دانش‌آموزان از نقاط مختلف شهر به مدارس می‌آیند، همه دانش‌آموزان از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند.

ممبینی اظهار کرد: از کسانی که در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند، به ویژه شهرداری اهواز، خیرین و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم که در تامین بودجه سرویس این مدارس کمک کنند.

در مجموع حدود پنج هزار دانش‌آموز استثنایی در استان مشغول به تحصیل هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مدارس استثنایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار