نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: استقامت و پاسداشت ارزش ها ی انقلابی رمز عبور از گردنه های سخت است.
کد خبر: ۶۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 27 September 2018

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در نشست با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، افزود: برای رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی باید استقامت کرد.
وی ادامه داد: انسان مومن بر سر پیمان خود پایداری می کند چون به یک درجه بالاتر که همان استقامت است دست یافته است.
حاج علی اکبری گفت: برخی با بیان سخنان ناامید کننده قصد دارند مردم را از حیات طیبه و ولایت دور کنند.
وی بیان داشت: عده ای در مقابل چنین مسائلی می شکنند و تسلیم می شوند وعده ای دیگر نگاه واقع بینانه
نسبت به مسائل دارند و به راحتی شکسته نمی شوند و میدان را ترک نمی کنند.
حاج علی اکبری با بیان اینکه انسان‌های توحید محور در برابر دشمن محکم و مقاوم هستند، اظهارداشت: به برکت انقلاب و ولایت اکنون در دنیا شبکه بین المللی مسلمانان شکل گرفته است که نمونه بارز آن را می توان در اربعین حسینی مشاهده کرد.
وی اضافه کرد: امروز توحید محوری در سخنان مقام معظم رهبری به وضوح قابل مشاهده است به گونه‌ای سخنان گهربار معظم له همانند باران بهاری آرامش، امید، شور و هیجان را در جامعه به وجود می‌آورد.
وی افزود: مسئولیت پذیری از مهمترین وظایف یک جوان مومن و انقلابی است و یکی از بهترین فرصتها و ظرفیت ها در این عرصه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.
حاج علی اکبری انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور را میراث ماندگار شهدای دانش آموز دانست و دانش آموزان را به خودسازی فکری و معنوی، تلاش جهادی در مسیر تحصیل علم و دانش، کوشش در فهم معارف انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه به والدین و خانواده، مساعدت به معلمان و مربیان در مدرسه توصیه کرد.
اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان البرز 7 هزار و 500 عضو دارد.
در این آیین دانش آموزان با داشتن سربندهای لبیک یا خامنه ای ، سرود همگانی عاشورایی همخوانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار