حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،از 750 گفتمان دینی توسط تبلیغات اسلامی البرز تا پایان سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 30 September 2018

 سید عباس مسعودی گفت:این گفتمان ها به هدف تبیین آموزه ها و شعائر دینی برای آحاد جامعه به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سطح مدارس،مساجد این استان برگزار خواهد شد.

وی، یکی از اقدامات اثرگذار فرهنگی در راستای ایجاد تحول و جذب افراد جامعه به اسلام و آموزه های ارزشمند آن را گفتمان دینی ذکر کرد.

مدیر کل تبلغیات اسلامی البرز، گفتمان چهره به چهره را در قالب موضوعات متنوع و جذاب فرهنگی از قبیل زندگی نامه ائمه اطهار و اقدامات تبلیغی آنها،عفاف و حجاب،روانشانسی اسلامی،انقلاب اسلامی و غیره خاطر نشان کرد و گفت:برگزاری این گفتمانها در سال گذشته با استقبال خوب مخاطبان در البرز روبه رو شده بود.

این مسئول فرهنگی،تصریح کرد:توسعه آموزه ها و شعائر دینی در بین نسل جوان و پویای جامعه می تواند نیرو های مومن و انقلابی را برای جامعه اسلامی ما پرورش دهد.

مسعودی،بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی را راهبرد مهم تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج آموزه ها و شعائر دینی در بین نسل جوان و فعال جامعه خاطر نشان کرد.

این مسئول فرهنگی،گفت:برنامه های فرهنگی در مساجد و هیئت های مذهبی باید از چنان جذابیتی برخوردار باشد که بتواند نسل جوان جامعه را از فرورفتن در انحرافات ناشی از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای نجات دهد به همین منظور تبلیغات اسلامی اعزام مبلغین توانمند را در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار