سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با قدردانی از حضور حماسی مردم در کنگره ملی گرامیداشت پنج هزارو 250 شهید والامقام استان، اعلام کرد که وظیفه امروز مسئولان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد انسجام در تمام زمینه ها است.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 30 September 2018

دراین بیانیه آمده است: برگزاری یادواره های شهدا با ویژگی های معنوی و فضای بی نظیر خود، نقشه های دشمنان را برای خدشه دار کردن اعتقادات مذهبی و انقلابی مردم ایران اسلامی خنثی کرده و مستحکم کننده تداوم راه شهدا و امام شهیدان است.
- زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امروز از اهم واجبات است و به نوعی نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت در جامعه جوان و روبه رشد ایران اسلامی محسوب می شود و ترویج این فرهنگ در برهه ای که هجمه دشمنان بیش از پیش با هدف نفوذ، لایه‌های مختلف اجتماع را نشانه گرفته، از همیشه ضروری تر است.
- همچنین زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به تداوم حرکت انقلاب در مسیر نشر فرهنگ ایثار، شهادت طلبی، تهور، ایستادگی در برابر ظالمان وجانبازی در راه ارزش ها وعقاید کمک کرده و به طور قطع این قاموس غنی و ارزشمند می تواند راهگشای کشور درغلبه بر مشکلات و معضلات امروز باشد.
- بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب پرشکوه 40 ساله آن، برای ضربه زدن به اهداف آرمانی و ارزش های اعتقادی اش ازهیچ اقدام ظالمانه و فرومایگی کوتاهی نکرده و انواع جنایت ها و خیانت ها را در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده اند ولی همیشه و در همه حال این اراده ملت، شکوه حضور و وحدت دشمن شکنانه آنان بوده که جلوه هایی از اقتدار، عزت و میثاق ملی را به جهانیان نشان داده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان طلایه دار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همچنان ادامه دهنده این راه خواهد بود و برای استحکام بنای رفیع انقلاب و تداوم مکتب ایثار و شهادت تا آخرین قطره خون، فارغ از هرگونه گرایش و سلیقه، همچنان که تا کنون بوده، سینه خود را آماج گلوله نامردان و دشمنان خواهد کرد.
- حرکت عظیم مردم در چنین صحنه های که مواضع نظام و انقلاب اسلامی را اینگونه شکوهمندانه به رخ بدخواهان می کشد و پیامی دندان شکن برای ظالمان مستکبر و سردمداران کفر و الحاد در جهان است.
- دشمنان بدانند ملتی که پشتوانه ولی‌فقیه دارد و جوهره آن از فرهنگ عاشورا لبریز است، همچون شهیدان خود تا به زانو درآمدن دشمن ایستادگی خواهد کرد.
سپاه استان البرز از تمام مردم سرافراز خطه خود که کنگره ملی گرامیداشت 5 هزار و250 شهید استان البرز را با حضور چندین هزارنفره خود شکوه و رونق کم نظیر بخشیدند کمال قدردانی را دارد.
نخستین کنگره ملی شهدای استان البرز شامگاه جمعه ، ششم مهرماه با حضور پرشور مردم شهید پرور استان البرز در منطقه عملیاتی لشکر 10 سید الشهدا (ع) استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار