کارشناس مسائل سیاسی جایگاه ولایت‌فقیه و مردم را دو عنصر کلیدی در مقابله با توطئه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن خارج از مرز های ایران در حال برنامه‌ریزی توطئه‌هایی علیه انقلاب است .
کد خبر: ۶۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 01 October 2018

اسلامی نیا کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی که به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه (س) برگزار شد ،  اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهمیت و جایگاهی که داشته، مایه امید برای ملت ایران و مایه خشم و نفرت برای دشمنان این کشور است.

وی گفت : تحولات جدید در بازار ارز و سکه و خریدو فروش بشکهای نفتی با برنامه ریزی دشمن خارج از مرز ها برای ایجاد شوک اقتصادی در بازار ایران هدایت می شود .

کارشناس مسائل سیاسی افزود : اقتصاد نفتی (رانتیر)یعنی کشور های ک نفت دارند از رانت نفت استفاده میکنند یعنی بدون زحمت از ذخایر طبیعی درامد زایی می کنند به فرمایش حضرت اقا ما باید وابستگی نفتی خود را از بین ببریم و این زمانی اتفاق می افتد ک تولیدات دیگر جای اشتغالات نفتی را بگیرد ،در امد دیگر ما سکه می باشد .

اسلامی نیا  در پایان گفت: خوشبختانه از ابتدای انقلاب تاکنون هر جا که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب پیام داده‌اند، مردم در صحنه حضور پیداکرده‌اند و این حضور سبب عظمت و شوکت نظام اسلامی شده و این مسیر به سمت پروردگار عالم ادامه پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار