رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: این بیمارستان دارای بهترین امکانات و تجهیزات است؛ برخی از این تجهیزات در خاورمیانه نمونه ندارد بنابراین اگر به بخش خصوصی واگذار شود مشکل حل خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 01 October 2018

 کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج برای سومین روز متوالی در هفته جاری با تجمع مقابل این بیمارستان خواستار حل مشکلات مالی و پرداخت 11 ماه حقوق معوقه خود شدند.

مشکلات چندماهه بیمارستان امام خمینی(ره) و عدم پرداخت حقوق پرسنل این بیمارستان در حالی ادامه دارد که مسئولان استان همچنان سکوت کرده‌اند.

دکتر عباس معینی افزود: از زمانی که بحث واگذاری بیمارستان مطرح شده؛ چندین ماه است که پرسنل بیمارستان حقوق دریافت نکرده‌اند و به همین خاطر این تجمعات شکل می‌گیرد؛ تا زمانی که پرسنل حقوق دریافت نکنند نمی‌توان از این موضوع جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای پرداخت حقوق کارکنان این بیمارستان ماهانه به دو میلیارد تومان نیاز است و الان چندین ماه می‌شود که حقوق آنان پرداخت نشده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در پاسخ به اینکه آیا واگذاری بیمارستان می‌تواند مشکلات موجود را حل کند افزود: بله مشکلات مالی بیمارستان با واگذاری حل خواهد شد؛ امروز هم جلسه‌ای برای بررسی موضوع واگذاری با معاون استاندار البرز برگزار می‌شود.

وی در خصوص قیمتی که برای واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است نیز گفت: قیمت پایه برای واگذاری 217 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ولی اینکه در نهایت با چه قمیتی واگذار شود مشخص نیست.

وی در پایان اعلام کرد: تعطیل شدن بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اصلاً مطرح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار