مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان، عمران و آبادانی و ارایه خدمات پزشکی از جمله دندانپزشکی و مامایی، ویزیت عمومی، بهداشت محیط و ایجاد امید در مردم مناطق محروم از اهداف و خدمات اردوهای جهادی است.
کد خبر: ۶۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 02 October 2018

 مسئول سازمان بسیج سازندگی ناحیه امام سجاد (ع) به مناسبت رزمایش خدمت رسانی و رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: رفع تبعیض اجتماعی، ایجاد عدالت مردمی و از بین بردن فقر و بیکاری و اعتیاد مبتنی بر اقتصادمقاومتی و داخلی است که حمایت از کالای ایرانی یکی از این بخش‌ها است.

پاسدار فتحعلی افزود: کالای ایرانی سبب اشتغال در کشور می‌شود و بیکاری و فقر نیز به دلیل استفاده نکردن از کالاهای داخلی و واردات کالاهای خارجی است.

وی با تشریح فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه اردوهای جهادی گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان، عمران و آبادانی و ارایه خدمات پزشکی از جمله دندانپزشکی و مامایی، ویزیت عمومی، بهداشت محیط و ایجاد امید در مردم مناطق محروم از اهداف و خدمات اردوهای جهادی است.

وی همچنین خدمت به محرومان را از وظایف دیگر بسیج دانست و گفت: بسیجیان باید با شناسایی افراد بی بضاعت در جامعه پیشتاز در کمک رسانی به آنها باشند.

فتحعلی گفت: انتظار حضرت آقا این است که حضور سازمان یافته جوانان در حوزه تولید علم، هنر و فرهنگ در دستور کار بسیج قرار بگیرد و قطعا در دستور کار قرار گرفته و خواهد گرفت؛ دراین راستا سازماندهی چند هزار گردان از نیروهای محلی، بومی، جوان، مومن و انقلابی یک ظرفیت بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) اشاره کرد: که بسیج بستر و ظرفیت بزرگی برای خدمت‌رسانی است و در حوزه‌های مختلف اعم از محیط زیست گرفته تا کمک به زلزله‌زدگان و سایر آسیب‌های طبیعی، محروم زدایی، سازندگی و سایر حوزه ها، بسیج آماده فعالیت جهادی است.

فتحعلی افزود: ناحیه مقاومت امام سجاد (ع) کرج 25 گروه جهادی در حوزه سازندگی تشکیل داده است؛ در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نیز خدمات بسیج ارزشمند است و ما آماده کمک رسانی هستیم.

وی با اشاره وتاکید بر پدافند غیرعامل، افزود: همچنین در این جلسه، بحث مفصلی پیرامون همت و تلاش مسئولین در جهت حل مسئله های آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی صورت گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار