تابناک البرز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پیامی آورده است که بدون تردید نیروی انتظامی نقش بازری در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور دارد.
کد خبر: ۶۶۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 06 October 2018

سردار سید یوسف مولایی در پیام تبریک به فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نوشت: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ ای برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی است.
فرمانده سپاه البرز می افزاید:این هفته پاسداست دلاورمردی های آنانی است که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
وی ادامه داد: بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.
مولایی افزود: در تقدیر از شما حافظان و پاسداران امنیت در هفته گرامی داشت نیروی انتظامی که با شعار ' پلیس مقتدر امین مردم ' نامگذاری شده است ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران تان در استان البرز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشید.
13 تا 19 مهرماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار