کد خبر: ۶۶۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 09 October 2018

تابناک / گیلان- سرهنگ محمدرضا محمدی از کاهش ۱۵ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی معابر درون شهری استان گیلان در ۶ماهه ابتدایی سالجاری خبر داد.

به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که با حضور فرماندهان و مسؤولان انتظامی و مدیر کل آموزش و پروش استان گیلان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، با بیان اینکه رسیدن به سطح مطلوب امنیت در جامعه مستلزم استفاده از سرمایه‌های اجتماعی است و یکی از این سرمایه‌ها همیاران پلیس است، اظهار کرد: امیداورم امسال هم با همکاری شما دانش‌آموزان و همیاران پلیس شاهد کاهش آمار حوادث و همچنین رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی باشیم.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه پوشش تمامی مناطق شهر توسط نیروی انسانی پلیس امکان‌پذیر نیست، افزود: همیاران پلیس می‌توانند با تذکر به والدین، در کاهش سوانح رانندگی تاثیر گذار باشند.

این مقام انتظامی استفاده بهینه از ظرفیت همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان را بهترین راهکار کنترل رانندگان برشمرد و گفت: ارتقاء آموزش فرهنگ ترافیک برای نهادینه کردن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای آینده‌سازان ایران اسلامی الزامی و واجب است.

وی به کاهش ۱۵ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی معابر درون شهری استان گیلان در ۶ماهه ابتدایی سال‌ جاری اشاره کرد و افزود: تلاش و دقت همیاران پلیس در این موفقیت ستودنی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان فرهنگ‌سازی را یکی از اهداف مهم طرح طلایه داران فرهنگ ترافیک برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح تاثیر قابل توجهی در کاهش سوانح رانندگی و نظم بخش در عبور و مرور صحیح و قانونمند در جامعه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار