نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت تعامل پلیس با مردم تقویت مسائل امنیتی و کاهش آسیب های اجتماعی را به نبال دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 11 October 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی همزمان با هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان و معاونان ستادی نیروی انتظامی استان مرکزی، افزود: پلیس ماموریت های سنگین و متعددی را در حوزه امنیت پایدار و مقابله با هنجار شکنان برعهده دارد که در این راستا تعامل هر چه بیشتر با مردم می تواند به کیفیت خدمات و کاهش آسیب های اجتماعی بیانجامد.

وی ادامه داد: تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه پلیس زمینه ساز استقرار نظم، امنیت و سلامت اجتماعی است و عملکرد ارزشمند پلیس باید در هفته نیروی انتظامی برای مردم تشریح شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: ایجاد امنیت اجتماعی از مهمترین مسئولیت های پلیس است که باید برای تحقق آن از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی بیان کرد: معضل اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی خانمان سوز مشکل اصلی جامعه است که در این شرایط دستگاه های متولی وظیفه دارند با تدوین برنامه های مشارکتی و بهره گیری از ظرفیت اقشار مختلف مردم گام های اساسی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: نقاط حاشیه نشین و چالشی شهرستان های مختلف استان باید از سوی نیروی انتظامی شناسایی شده و با ارائه خدمات اجتماعی و برقراری ارتباط تنگاتنگ با ساکنان این مناطق در راستای کاهش وقوع جرم گام برداشت.

وی، ایجاد نظم و انضباط در بدنه نیروی انتظامی و ماموریت های مختلف، ارائه آموزش های لازم و انتقال تجربه ها به نیروهای جدید و تهیه نقشه امنیتی استان را از مهمترین وظایف ناجا عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار