فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان یک کارگاه دپوی پارچه‌های خارجی قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در کرج کشف شد .
کد خبر: ۶۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 13 October 2018

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اجراي برنامه‌هاي سالانه مبارزه با قاچاق کالا وارز و و بازرسي از انبارها و محل‌هاي دپوي کالاهاي قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از انبار دپوی پارچه خارجی قاچاق در حجم زیاد، در یکی از خیابان‌های اصلی کرج مطلع شدند.

وی گفت: ماموران به همراه عوامل سازمان صنعت و معدن استان البرز به محل مذکور مراجعه و پس از شناسایی انبار، در بازرسی از آنجا تعداد 932 طاقه پارچه خارجي کشف کردند.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه 10 میلیارد ریال برآورد شده است؛ از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملاً فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی و کالا رصد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار