کد خبر: ۶۶۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 13 October 2018
سردار مهدی انصاری؛ فرمانده انتظامی استان در پيامي، از تلاش هاي بي وقفه و مساعي صادقانه مسئولان ، شهروندان ، اصحاب رسانه و صدا و سيماي استان و كليه کارکنان پلیس استان و خانواده هاي آنان به پاس برگزاری مطلوب برنامه هاي هفته ناجا تقدیر و تشکر کرد.

در پیام فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و با استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم عاشقانه جان خود را نثار نموده اند.

بار دیگر سجده شکر و سپاس بیکران بر آستان پروردگار بی همتا فرود آورده و بر درگاه  لطفش سپاسگزاریم که گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار " پليس مقتدر- امين مردم " با موفقیت هرچه  تمام تر در استان برگزار شد.

بی تردید این توفیقات مرهون لطف و عنایت الهی، برخورداری از نعمت ولایت و خون پر برکت شهیدان، تلاش و مجاهدت تمامی مسئولان استان ، فرماندهان ، اصحاب رسانه و صدا و سيما، کارکنان پلیس استان و خانواده های گرامي آنان می باشد که بخشی از کارنامه فعالیت یک ساله پلیس استان، در هفته گرامیداشت ناجا از رویکرد جامعه محوري پلیس؛ به هم استاني هاي عزيز ارائه شد.

اکنون که با توفیق الهی و تلاش بی وقفه دست اندرکاران، هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را پشت سر گذاشتیم برخود وظیفه می دانم ضمن شکرگزاری خاضعانه به درگاه احدیت، از همراهی و همکاری همه مدیران و مسئولان در دستگاه های مختلف مسئولان، اصحاب رسانه و و كليه کارکنان پلیس استان و خانواده هاي آنان و مردم شریف استان که بار دیگر در برگزاری و گرامیداشت هفته ناجا سال 97 خدمتگزاران خود را همراهی كردند، تقدیر و قدردانی نمایم.

فرمانده انتظامي استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتيپ دوم  پاسدار " مهدی انصاری "


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار