به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد، عامری و جورابی اعضای شورای اسلامی شهر یزد در روز پنج شنبه نوزدهم مهرماه با فرمانده نیروی انتظامی استان یزد دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 13 October 2018

مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

مشتاقیون افزود: شهرداری یزد آمادگی کامل برای همکاری نزدیک و رفع مشکلات شهری با آسیب شناسی که از سوی کارشناسان نیروی انتظامی استان یزد صورت گرفته دارد و اقداماتی نیز در این راستا از سوی شهرداری آغاز گردیده است.

جورابی عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک هفته ناجا به تمامی پرسنل نیروی انتظامی افزود: از خدمات شجاعانه و حضور هوشمندانه افسران نیروی انتظامی در تمامی سطوح در شهر یزد برای برقراری نظم و امنیت تشکر می کنم .

عامری دیگر عضو شورای اسلامی حاضر در این دیدار هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی و سبز قامتان عرصه نظم و امنیت کشور تبریک و افزود:

برای رفع آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های شهر یزد، نیروی مقتدر انتظامی شورا را در کنار خود ببینند.

وی ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی شورا با تمام توان برای رفع ناهنجاری های موجود در شهر یزد تلاش می کنیم. من به عنوان یک زن خوشحالم که در شهر یزد به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی با امنیت و خیال راحت در هر ساعت شبانه روز تردد می کنم.

در پایان سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: ما به دنبال حقوق و مطالبات به حق مردم هستیم. همه ملت ایران خوبند. هجمه های شبکه های خارجی می خواهند مردم را در مقابل نظام و مسئولین قرار دهند ولی مردم محکم ایستاده اند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت شهردار و شورا و دیگر دستگاه های مرتبط بتوانیم مشکلات شهر را آسیب شناسی و برای رفع یکایک آنها گام مؤثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار