به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛
بخشدار چاروسا در دیدار با فرماندهان انتظامی چاروسا و کوشک از زحمات این عزیزان تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 13 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بخشدار چاروسا در این نشست با تقدیر از زحمات فرماندهان نیروی انتظامی و با اشاره به سخن پیامبر اکرم(ص) که فرموده دونعمت مهم در جامعه که افراد قدرش را نمی دانند امنیت و سلامت است، عنوان کرد: امنیت یکی از نیازهای اولیه جوامع انسانی و یکی از مهمترین شرایط یک جامعه سالم است و با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی تحریم ها فقر و مشکلات اقتصادی، وظیفه نیروی انتظامی جهت کنترل شرایط دوچندان می شود.

علی محمودی ابراز کرد: همکاری و همیاری مردم با نیروی انتظامی در جهت حفظ نظم و امنیت جامعه ضروری است.

وی افزود: ما همیشه از زحمات نیروی انتظامی که از افرادی متعهد تشکیل شده و آرامش خود را صرف حفظ نظم و امنیت مردم و اجتماع می کنند، قدردان هستیم.

محمودی ادامه داد: در جامعه ای که نظم و امنیت وجود داشته باشد سرمایه گذاری و توسعه در زمینه مختلف به راحتی میسر است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه به لحاظ امنیت بخشی امنی داریم.

محمودی تصریح کرد: باتوجه به سرقت کابل های برق در چاروسا خوشبختانه سارقین در اولین فرصت دستگیر شدند و به طور کلی این بخش در مقایسه با سایر نقاط استان و کشور، آمار و ارقام نشان دهنده امنیت خوب و پایداری در منطقه هستیم که این حاصل تلاش های مامورین نیروی انتظامی است.

محمودی بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلین نظم و امنیت ایستاده و با تلاش های خود نظم، آرامش و آسایش را برای مردم به ارمفان می آورد.

بخشدار چاروسا در ادامه عنوان کرد: مامورین انتظامی با حضور به موقع و وساطت از دامنه دار شدن درگیری ها و اختلاف های طایفه ای جلوگیری میکنند.

وی گفت: پرسنل نیروی انتظامی ادامه دهنده راه حافظان مرزهای کشور و شهدا هستند که در طول سالهای دفاع مقدس با ایثار و فداکاری و اهداء جان خود آرامش و آسایش را برای مردم هدیه دادند.

در ادامه و به همین مناسبت بخشدار چاروسا از زحمات و تلاش های فرمانده انتظامی چاروسا و کوشک تجلیل نمود و با حضور در گلزار شهدای شهر قلعه رئیسی قبور شهیدان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار