مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي البرزگفت: شهرک های صنعتی به عنوان بستر سرمایه گذاری صنعتی نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارند.
کد خبر: ۶۶۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 14 October 2018

 به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد امين فرشي خاطر نشان كرد:‌ یکی از مشکلاتی که امروز کشور ما با آن دست و پنجه نرم می کند موضوع بیکاری جوانان تحصیل کرده و جویای کار است و حل این مسئله به هیچ شکلی جز سرمایه گذاری صنعتی ممکن نیست.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت های دولتی از ایجاد شهرک های صنعتی ادامه داد:‌ مجلس این آمادگی را دارد تا در جهت حمایت از تولید و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی هم در بودجه سالیانه و هم در برنامه ششم احکام لازم را برای تخصیص بودجه به شهرک های صنعتی به تصویب برساند.

فرشي همچنین با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط سرمایه گذاری در کشور اظهار داشت: نخستین شرط جذب سرمایه گذاری خارجی، جلب رضایت سرمایه گذاران داخلی بوده و لازم است دولت در زمینه تکمیل زیرساخت ها و راه های دسترسی شهرک های صنعتی حمایت کامل را انجام دهد.

وي افزود: استان البرز به عنوان قطب فن‌آوري این ظرفیت را دارد تا در زمینه صنعت و در حوزه دانش بنيان فعال عمل کند و ظرفیت توسعه شهرک صنعتی موجود نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز اظهار کرد:‌ شرکت شهرک های صنعتی به عنوان شرکت دولتی درآمد - هزینه ای و توسعه ای وظیفه خطیری بر عهده دارد.

وي با اشاره به ملزومات توسعه و گسترش فعالیت این شرکت افزود: برای اجرای هر چه بهتر وظایف خدمات رسانی در شهرک های صنعتی لازم است تا دستگاه های خدمات رسان همراهی لازم را برای انتقال زیرساخت ها به شهرک های صنعتی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار