مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست در جذب سرمایه گذاران بخش گردشگری با این اداره کل همراهی کنند.
کد خبر: ۶۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 15 October 2018

فخر الدین صابری اظهارداشت: استان البرز با وجود ظرفیت های بزرگ گردشگری، طبیعی و تاریخی سالانه محل عبور میلیون ها مسافر است.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران متعددی وارد استان می شوند که مایل هستند تا میلیارد ها تومان برای سرمایه گذاری در البرز هزینه کنند اما سرگردانی آنها در بروکراسی اداری سبب توقف فعالیت ها و تلاش ها دراین بخش می شود.
صابری خاطر نشان کرد: همراهی دستگاه های اجرایی در جذب سرمایه گذاران ، استان البرز را از محل عبورگردشگران به مقصد گردشگری تبدیل می کند و مردم از ثمره آن بهره مند خواهند شد.
وی اظهارداشت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی ضمن تسریع در پاسخ استعلام ها، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران را فراهم کنند.
صابری در بخشی دیگر ازسخنانش با اشاره به برگزاری نمایشگاه های متعدد در البرز، اظهارداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی صنایع دستی و هنرهای بومی منطقه است .
وی گفت: برای مناسبت های مختلف نمایشگاه های متعددی قرار است گشایش یابد و با ایجاد بازارچه های صنایع دستی می توان پتانسیل های مختلف این استان را به نمایش گذاشت.
استان البرز با برخورداری از 550 اثر تاریخی و طبیعی ارزشمند و مکان های دیدنی متنوع یکی از قطب های گردشگری کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار